کارنامه امروز کگل و ۲ سبزپوش شاخص ساز

فملی،شستا، کگل، کچاد و شپنا شاخص‌ساز ترین‌های بازار بودند.

به گزارش صدای بورس، تعداد معاملات در بازار امروز بیش از یک میلیون و ۹۸۹ هزار به حجم ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم انجام شد.

فملی،شستا، کگل، کچاد، شپنا، وامید، وتجارت شاخص‌ساز ترین‌های بازار بودند.

ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی)
نماد فملی امروز با قیمت پایانی ۲۶ هزار و ۳۳۰ریال برای روز کاری بعدی بسته شد. این نماد امروز با رشد یک هزار و ۱۶۰ ریالی، ۴.۶۱ درصد افزایش را تجربه کرد. حقیقی‌ها ۸۱.۷ درصد سهام فملی و حقوقی‌ها ۱۸.۲درصد سهام این شرکت را خریدند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) 
امروز ۹۷.۴ درصد برابر با ۷۵۱ میلیون و ۹۷۱ هزار سهم  از سهام شستا توسط سهامداران حقیقی خریدارید شد  و سهامداران حقوقی ۲.۵ درصد برابر ۱۹ میلیون و ۴۹۱ هزار برگه سهم از سهام شستا را خریدند. شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با  یک هزار و صد ریال افزایش،رشد ۳.۵۵ درصدی  را تجربه کرد و با قیمت پایانی ۳۰ هزار و ۵۰۰ ریال برای روز کاری فردا بسته شد.

معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) 
امروز یکم آذر ۹۹ معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)  با ۸۸۰ریال برابر با ۵ درصد افزایش با قیمت پایانی ۱۸هزار و ۴۹۰ریال بسته شد. سهامداران حقیقی و حقوقی به ترتیب ۵۸.۹و ۴۱ درصد از سهام کگل را خریداری کردند. 

پالایش نفت اصفهان (شپنا)

پالایش نفت اصفهان (شپنا)  امروز با اقبال ۹۴.۶ درصدی سهامداران حقیقی  همراه بود ۱۰۰ میلیون و ۷۹۱ برگه سهم از سهام شپنا را حقیقی‌ها خریدند و از طرفی ۶۰.۱ درصد از فروشندگان این سهام نیز حقیقی‌ها بودند. حقوقی‌ها در بازار امروز شپنا  چندان تاثیر گذار نبودند. ۳.۳درصد از سهام شپنا را حقوقی‌ها خریدند و  تنها ۳۹.۸ درصد از سهام فولاد را فروختند.

کد خبر 421845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =