«پیزد» از قافله گرانی‌ها عقب نماند

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد  با نماد «پیزد» در افشای با اهمیت از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی فروش محصولات خود خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد  با نماد پیزد در افشای با اهمیت از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی فروش محصولات یا ارائه خدمات – گروه الف ) از ۲۸ آبان ۹۹ خبر داد.

محصولاتی که در این افشا برای گرانی مجوز گرفته اند، انواع تایرهای رادیال سواری است

بیشتر بخوانید:
ارزش روز پالایشی یکم (۲۷ آبان)
نمادهایی با بیشترین نوسان در دقایق آخر بازار (۲۷آبان)
میزان نقدینگی حقیقی‌ها در بازار سرمایه

 مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت پیزد  در سال مالی قبل برابر  با ۳۸ هزار و ۸۵۴ تومان و  نرخ جدید این  محصول ۵۸ هزار و ۲۸۱ تومان در کدال درج شده است.

انجمن صنفی صنعت تایر و به استناد بند ۲ مصوبه شماره ۶۰/۱۹۲۵۱۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ ستاد تنظیم بازار وزارت صمت نرخ فروش تمام تایرهای سواری از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ به میزان ۵۰درصد نسبت به نرخ قبل افزایش پیدا می کند.

این نماد امروز جزء اولین نمادهای پرتراکنش های بازار فرابورس بود. اما این نماد امروز با ۵ درصد منفی نسبت به روز معاملاتی گذشته معامله شد و در نهایت نیز با ۳.۸۱ درصد کاهش با قیمت ۸۹.۹۲۱ ریال برای روز کاری بعد بسته شد.

امروز حقیقی ها سکان دار «پیزد» بودند و معادل ۹۹ درصد ۹ میلیون و ۶۵۱ هزار برگه سهم را خریداری و ۹۹.۲ درصد معادل ۹ میلیون و ۶۷۲ هزار برگه سهم را فروختند.

کد خبر 421612

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =