پیش بینی بازار سرمایه برای فردا/ شاخص یک میلیون 600 هزار واحد را رد می کند

کارشناس بازار سرمایه گفت:شاخص کل به زودی و تا ۲۰ روز دیگر از رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور خواهد کرد.

به گزارش صدای بورس، رضا نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با پیش بینی بازار سرمایه فردا در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: خوشبخنانه بازار سرمایه از ۴شنبه مثبت بود، این روند ادامه پیدا کرد و به نظر می‌رسد روند مثبت بازار ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه روند افزایشی خود را ادامه خواهد داد،  افزود: شاخص کل به زودی و تا ۲۰ روز دیگر از رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور خواهد کرد. سهامداران باید حوصله به خرج دهند و انتظار رشد یک شبه سهام خود را نداشته باشند.

 کارشناس بازار سرمایه افزود: کامودیتی ‌ها  سهام‌های بنیادین هستند، فولاد و  فملی از جمله سهام هایی است که می‌تواند با نگاه میان مدت برای سرمایه گذاری انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:
تعلل برای لغو قیمت‌گذاری دستوری به خاطر چیست؟
ارزیابی توافق بین معدن‌داران طلا و بانک مرکزی
بازگشت سهامداران خرد به بورس

نصیرزاده درارتباط با چشم انداز سهام سیمانی‌ها گفت: بسیاری از سیمانی ها گزارش های ۶ ماهه خوبی ارائه داده اند. این سهام ریزش بسیاری داشت است. این گروه کف سازی را داشته  و اکنون روند افزایشی را شروع کرده است اما به طور کل سیمانی ها از سایر صنایع عقب تر است.

وی در ادامه به گروه دارویی ها اشاره کرد و گفت: دارویی ها افت های سنگین تجربه کرده و امروز حمایت های خوبی از این سهام انجام شده است. به طور کل سرمایه گذاران باید با دید میان مدت  و بلند مدت وارت این بازار شوند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 421336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =