پیش بینی بازار سرمایه برای روز چهارشنبه/ بهترین گروه برای سرمایه گذاری

چهارشنبه بعد از تعطیلات و شنبه هفته آینده شاهد موج تقاضا برای خرید سهام بیشتر  در بازار سرمایه خواهیم بود.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار سرمایه بعد از یک روز مثبت، دوباره منفی شد و امید سهامداران حقیقی را نقش بر آب کرد. شاخص کل مرز یک میلیون و ۳۰۰ واحد افت را برای ریزش شکست و در  کانال  یک‌میلیون و ۲۶۴ هزار واحدایستاد. شاخص کل فرابورس نیز با ۱۲۳ واحد کاهش نسبت به روز قبل به ۱۵،۸۶۰ واحد رسید.
پیش بینی های گذشته تا حدودی به حقیقت پیوست و شاهد فشار فروش در روز قبل از انتخابات توسط سهامداران حقیقی هستیم.

برخی کارشناسان بازار از فشار فروش در روز چهارشنبه و هفته آینده خبر می دهد و در مقابل برخی بورسی ها حرکت به سمت تعادل در خرید و فروش را برای بازار آینده سرمایه پیش بینی می کنند.

رضا نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: با توجه به اینکه کلیه نرخ سهام‌ها در منطقه فروش هیجانی قرار گرفته بود امروز شاهد قرمز شدن صفحه معاملات بورس بودیم.

کلیت بازار به چه سمتی است؟
وی افزود: کلیت ذهنیت بازار سرمایه بر این مبنا است که بایدن برنده انتخابات است به همین دلیل شاهد صف های فروش در بازار سرمایه بودیم. اما به نظر می رسد منتخب نهایی  مبارزه انتخاباتی ترامپ باشد. پیروزی ترامپ موتور محرک بازار خواهد بود و تقاضای خرید به بازار سرمایه وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید
صنعت سیمان در مسیر نابودی 
بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۱۲
بدهی شرکت ملی نفت به بانک مرکزی
قیمت گذاری خودروهای داخلی توسط شورای رقابت

نصیر زاده گفت: با پایان یافتن انتخابات آمریکا، ( اگر ترامپ پیروز باشد) در نهایت با پیروزی ترامپ چون بازار فکر نمی‌کند که ترامپ  پیروز انتخابات بشود، به بازار سرمایه یک شوک وارد خواهد شد.

پیش بینی بازار سرمایه
این کارشناس بازار سرمایه در ارتباط با پیش بینی بازار سرمایه در روزهای چهارشنبه هفته جاری بیان کرد: سه شنبه انتخابات آمریکاست و چهارشنبه بعد از تعطیلات و شنبه هفته آینده شاهد موج تقاضا برای خرید سهام بیشتر در بازار سرمایه خواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: نمادهای لیدر برای بازار سرمایه گروه خودرو و شپنا و سایپا است.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 420465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =