خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو

باحمایت گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از سهامداران شرکت کرمان موتور، خودکفایی بیش از ۴۰ درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو با تکیه بر توان داخل محقق شد.

به گزارش صدای بورس شرکت کرمان موتور از ابتدای فعالیت خود اهدافی همچون ایجاد اشتغال، کاهش ارزبری و بومی سازی تکنولوژی را به عنوان رئوس اصلی فعالیت مجموعه در نظر داشته و در همین راستا از سال ۱۳۹۶ نسبت به خودکفایی قطعات و مجموعه های خودروهای تولیدی رویکرد جدیدی را اخذ کرده که نتیجه آن خودکفایی از ۳۳ تا ۴۲ درصد در خودروهای جک بوده است و این رقم تا سال ۱۴۰۰ به ۷۰ درصد در قطعات بدنه خواهد رسید.

 هدف بعدی خودکفایی قطعات موتوری و محوری خودرو با چشم انداز داخلی سازی موتور تا سال ۱۴۰۱ است. 

فعالیت در ساخت و تولید پیشرانه های برقی و سیستم های مرتبط با آن با رویکرد حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا از جمله اقدامات و برنامه های پیش رو در بخش تحقیق و توسعه شرکت کرمان موتور است که گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از سهامداران آن به شمار می رود.

تمامی این فعالیت ها در جهت رسیدن به امکان داخلی سازی با استفاده از حداکثر توانایی کشور در تولید قطعات، استفاده از نیروی کار محلی و بومی سازی تکنولوژی است و شرکت طراحی مهندسی قطعات کرمان خودرو (کادک)، به عنوان بازوی اجرایی صنایع خودروسازی کرمان این مجموعه را همواره همراهی کرده است.

کد خبر 420402

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تسلا تهدید کرد

    تسلا تهدید کرد

    مدیرعامل تسلا گفت اگر از این شرکت در چین یا هر جای دیگری جاسوسی شود، واحدهای تولیدی خود در آن کشور را تعطیل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =