«شفن» خریدار و فروشنده بود

واگذاری و تحصیل سهام در شرکت پتروشیمی فن‌آوران «شفن» انجام شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پتروشیمی فن آوران با موضوع واگذاری سهام - گروه الف افشاء اطلاعات کرد. این شرکت همچنین افشاء اطلاعات دیگری با عنوان تحصیل سهام - گروه الف در کدال منتشر کرد.

این شرکت در اطلاعیه افشای اطلاعات الف اعلام کرد که ۴۱ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تاپیکو واگذار شد.

در این افشاء قیمت واگذاری هر سهم از سهام شرکت پتروشیمی فن آوران ۱۵ هزار ۶۵۰ ریال اعلام شده که جمع مبلغ معامله ۵هزار و ۲۱۹ میلیارد و  ۷۷۳ میلیون ریال است.

بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت ۶۵۹  میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال و میزان سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در نماد « شفن»عنوان شد.

بیشتر بخوانید:
افزایش قیمت محصولات در «کسعدی»
افزایش قیمت محصولات «چکاوه»
تلویزیون پارس الکتریک گران شد

در این افشاء اطلاعات درصد مالکیت قبل از واگذاری ۴۱ درصد و درصد واگذار شده جاری ۴۱ درصد  و در صد مالکیت ناشر در شرکت واگذار شده پس از واگذاری صفر اعلام شد.

شرح موضوع شامل شرایط شرکت مقابل (بورسی، غیر بورسی، خارجی و موضوع فعالیت آن) نیز به این شکل در این افشا الف اعلام شد: شرکت تاپیکو یکی از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که موضوع فعالیت آن عمدتا سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های نفت و پتروشیمی است.


تحصیل سهام - گروه الف شرکت پتروشیمی فن آوران

دومین موضوع افشاء شرکت پتروشیمی فن آوران مربوط به  تحصیل سهام - گروه الف بود. شرکت تحصیل شده بانک ملت با نماد « وبملت» و درصد خریداری شده آن ۵۵ درصد است که شرایط تسویه آن نقدی و تاریخ تحصیل ۷ آبان ۹۹ بیان شده است.

قیمت هر سهم ۴ هزار و ۶۴۰ ریال و جمع مبلغ معامله برابر با ۵ هزار ۲۵۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال بود.

در این افشاء درصد مالکیت قبلی ۳.۹۲ درصد و بهای تمام شده مالکیت قبلی ۴۸ هزار و ۷۰۴ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال اعلام شده است.

همچنین مجموع درصد مالکیت ناشر در شرکت خریداری شده ۴.۴۷ درصد اعلام شده است.

کد خبر 420190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =