«شگویا»، «ذوب»، «آریا» از نمادهای تاثیرگذار شاخص امروز فرابورس

نمادهای «شگویا» ، «ذوب» ، «آریا» از نمادهای تاثیرگذار و پرتراکنش شاخص کل امروز فرابورس بودند.

به گزارش صدای بورس نماد «شگویا» امروز با ۴.۶۳ درصد کاهش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۱۱.۱۹۸ ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «شگویا»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۸۸ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۱۲ درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۱۴۴ میلیون سهم  معادل۹۸  درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۲ درصد معادل  ۲میلیون سهم را فروختند.

همچنین نماد «ذوب»  امروز با ۱.۵۹ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۴.۴۶۱ ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «ذوب»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۷۹درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۲۱ درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۲۱۰ میلیون سهم  معادل۸۳ درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۱۷ درصد معادل  ۴۱ میلیون سهم را فروختند.

نماد «آریا» نیز  امروز با ۳.۹۳درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۱۵۵.۱۰۷ ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «آریا»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۹۰ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۱۰درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۴ میلیون سهم  معادل۹۰ درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۱۰درصد معادل  ۵۲۵ هزار سهم را فروختند.

کد خبر 420063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =