رکوردداری در کسب برترین بازدهی

اگرچه شرکت سبدگردان الماس حدود پنج سال ازفعالیتش در بازار سرمایه می‌گذرد اما توانسته در همین مدت کوتاه مدیریت چند صندوق را انجام و دستاوردهایی را هم حاصل کند.

به گزارش صدای بورس مدیریت این صندوق برنامه‌هایی را برای جذب سرمایه‌گذاران ریسک گریزو ریسک پذیر مد نظر قرار داده و توانسته با تمرکز فعالیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری با در آمد ثابت رشد خالص ارزش دارایی‌های صندوق «گنجینه الماس پایدار» را محقق کند و با کسب حدود ۶۷ درصد بازدهی در یک‌سال اخیر، در جایگاه ارزشمند دومین صندوق با درآمد ثابت پربازده کشور، قرار گیرد. 
همچنین خالص ارزش دارایی‌های صندوق «گنجینه ارمغان الماس» در یک‌سال گذشته با رشدی ۳۳۲ درصدی، در حال تلاش برای عبور از سطح ۴۰۰ میلیارد ریال است. این صندوق با کسب ۳۲۶ درصد بازدهی در یک‌سال گذشته، کام سرمایه‌گذارانش را حسابی شیرین کرد. البته خالص ارزش دارایی‌های سومین صندوق این شرکت تحت عنوان «گنجینه الماس بیمه دی،» با رشدی ۵۶۶ درصدی در یک‌سال گذشته، اکنون از سطح ۲۴۰۰ میلیارد ریال نیز فراتر رفته است.این صندوق ، با کسب ۸۳ درصد بازدهی در یک‌سال اخیر، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با اقتدار کامل، در جایگاه پربازده‌ترین صندوق با درآمد ثابت کشور ایستاد.

علی اصولیان ، مدیرعامل شرکت سبدگردان الماس
منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۷۳

کد خبر 419816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =