دارایکم در دستان حقیقی‌ها (۵ آبان ماه)

شاخص کل بورس تهران امروز با بیش از ۳۷ هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد ایستاد اما صندوق واسطه‌گری مالی یکم بعد فراز و فرود با مثبت ۲.۸۷ مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، در بازار سرمایه امروز تعداد معاملات بیش از ۶۵۴ هزار سهم و با حجم معاملاتی بیش از ۶ هزار و ۸۷۱ میلیارد ریال به کار خود پایان داد.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم - دارا یکم امروز در بازار مثبت معامله شد و قیمت معامله این سهم با ۲.۸۷ درصد رشد و با افزایش قیمتی ۵۳۹۰ ریالی در نهایت  با قیمت ۱۹۳.۴۰۰ ریال  خرید و فروش شد. در نهایت این نماد با ۰.۴۳ درصد افزایش با قیمت پایانی ۱۸۸.۸۲۰ ریال بسته شد.

تعداد معاملات این نماد بیش از ۶۷ هزار سهم و با حجم معاملاتی ۳۴ میلیون ۸۶۱ هزار ریال به ارزش ۶ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال به کار خود در بازار سهام پایان داد.
این سهام را حقیقی‌ها در بازار امروز خرید و فروش کردند که از این تعداد معاملات ۹۹.۲ درصد معادل ۳۴ میلیون ۶۰۰ هزار ریال از این سهام را خریدند و ۹۹.۶ درصد که معادل ۳۴ میلیون و ۷۵۲ هزار ریال از این سهام را فروختند. در بازار سرمایه امروز ۰.۷ درصد از حقوقی‌ها که معادل ۲۶۰.۸۲۲ سهم از دارایکم را خریدند و ۰.۳ درصد از آنها معادل ۱۰۸ هزار و ۷۵۰ هزار ریال از این سهام را فروختند.

در مجموع این سهام در بازار امروز توسط حقیقی ها خریداری و فروخته شد.

کد خبر 419797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =