امضای تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ صنایع عمومی تامین و بانک رفاه کارگران

هلدینگ صنایع عمومی و بانک رفاه کارگران در راستای تسریع در اجرای پروژه های این هلدینگ تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری امضا کردند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی هلدینگ صنایع عمومی، هلدینگ صنایع عمومی و بانک رفاه کارگران در راستای تسریع در اجرای پروژه های این هلدینگ تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه توسط «کوروش هاشمی گل سفیدی» مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین و «اسماعیل لله گانی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران امضا شد.

در این تفاهم نامه، سرمایه‌گذاری و تامین مالی از طریق ارائه تسهیلات بانکی، ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه درگردش در اجرای پروژه‌های توسعه ای دامپروری و زنجیره تامین مرتبط با ماموریت‌های هلدینگ صنایع عمومی تامین با تاکید بر اولویت بندی توسعه و ایجاد زنجیره تامین مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفته است.

کوروش هاشمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی گفت: این حمایت با تامین نقدینگی واحدهای تولیدی امکان پذیر است و بانک ها و سرمایه‌گذاران به عنوان شرکای تجاری در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند.

کوروش نجفی پاشاکی قائم مقام مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی نیز بیان کرد: اولویت اول برای ما تامین منابع مالی از صندوق توسعه ملی به جهت کم بودن سود تسهیلات و کاهش هزینه ها می‌باشد

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه در امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های این هلدینگ می توانیم علاوه بر سرمایه‌گذاری توسط منابع بانکی در جهت جذب سرمایه‌های خارجی هم اقدامات مهمی انجام دهیم.
 

کد خبر 419492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =