۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
یک پیش‌بینی از بازار فردا

یک کارشناس بازار سرمایه تحلیل خود درباره شرایط این روزهای بازار سرمایه را مطرح کرد. 

به گزارش صدای بورس، الناز جمالی، کارشناس بازار سرمایه درباره شرایط این روزهای بازار سرمایه گفت: بازار این حالت ها تحت تاثیر عوامل دستوری است. بازار سرمایه با ماهیت تحلیلی پیش نمی‌رود. 

وی افزود:‌ اگر براساس پتانسیل شرکت ها و افزایش نرخ ها بازار عمل می کرد یا براساس گزارش های شش ماهه بازار فعالیت می کرد، و همچنین افزایش نرخ دلار شرایط بازار بهتر بود!

جمالی مجدد تاکید کرد: بازار حالت دستوری دارد، شاخص را به صورت دستوری پایین می آورند و پیش‌بینی می‌َشود تا کانال ۱.۳۵۰ میلیون هم پایین بیاید. 

وی گفت: بازار را نزدیک انتخابات آمریکا مثبت می‌کنند تا بگویند هرکدام از کاندیداها رای بیاورند، تفاوتی بر شرایط بازار سرمایه ایران ندارد. 

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد:‌ موضوع بازارگردانی سهم‌ها واقعیت نداشت و مردمی که در بازار سرمایه حضور دارند ترس دارند. البته بخشی از حقیقی‌هایی که اخیرا وارد بازار شدند، هم اکنون از بازار خارج شده‌اند اما آن بخش از مردم که ضررهای سنگین متحمل شده‌اند هنوز در بازار حضور دارند. 

جمالی اظهارکرد: رفتار این روزهای بازار طبیعی نیست و نمی‌توان آن را اصلاح دانست بلکه «ریزش» است. در بازار هم ترس وجود دارد. 
وی در پایان گفت:‌ بازار سرمایه عکس‌العملی نسبت به افزایش قیمت دلار نشان نمی‌دهد. 

این کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد:‌ فردا بازار شرایط مشابه امروز را دارد و با ریزش مواجه است. 

کد خبر 419221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =