۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
سقوط بازار

امروز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات سقوط ۴۷ هزار واحدی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل از صبح با ریزش همراه بود و حتی خبرهای مثبت سیاسی هم نتوانست این بازار را آرام کند. در نهایت شاخص کل با ۴۷ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون و ۵۱۴ واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۵۵۱۵ واحدی در محدوده ۴۰۶,۴۴۲ واحدی قرار گرفت.

تعداد معاملات امروز در بازار 775 هزار و 442 بود و ارزش این معاملات نیز بیش از 63 هزار و 187 میلیارد ریال بود. همچنین حجم معاملات بالغ بر 4 میلیارد و 205 میلیون برگه سهم بود.

نمادهای فولاد، فملی، تاپیکو، کگل، شپنا، شتران، شبندر از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص منفی امروز بازار بودند. همچنین نمادهای پربیننده امروز بازار، نمادهای خودرو، وبملت، شپنا، فولاد، وتجارت، فملی و وبصادر بودند.

در فرابورس شاخص کل 353 واحد ریزش کرد و در کانال 17 هزار و 721 واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات 593 هزار و 430 بود. ارزش معاملات در فرابورس به ۳۴ هزار و 571 میلیارد ریال رسید و حجم معاملات یک میلیارد و 548 برگه سهم بود.

نمادهای آریا، کگهر، زاگرس، صبا، هرمز، ذوب و شگویا از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس امروز بودند و همچنین نمادهای وپویا، ذوب، شگویا، دماوند، صبا و بجهرم از جمله نمادهای پربیننده این بازار بودند.

کد خبر 419099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =