اطلاعیه «انرژی» درخصوص مصوبه مشترکین برق صنعتی

شرکت بورس انرژی ایران درخصوص مصوبه هیئت وزیران درباره مشترکین برق صنعتی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت بورس انرژی ایران اعلام کرد: براساس مصوبه شماره ۸۲۳۵۷/ ت ۵۷۴۶۷ هـ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ هیئت وزیران در خصوص الزام به خرید مشترکین صنعتی بالای ۵ مگاوات از طریق بورس انرژی ایران ارسال می شود. با توجه به افشای اطلاعات صورتهای مالی حسابرسی نشده و گزارش تفسیری مدیریت برای دوره مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ در سامانه کدال و ارائه برآورد درآمدهای عملیاتی سال ۱۳۹۹ این شرکت و همچنین سهم پایین کارمزد معاملات برق در درآمدهای عملیاتی این شرکت، به نظر می رسد بند یک مصوبه مذکور منجر به تغییر با اهمیتی در برآورد مجموع درآمدهای عملیاتی سال جاری شرکت بورس انرژی ایران نخواهد شد.

همچنین براساس تبصره بند ۲ مصوبه مذکور نیز ضوابط اجرایی این بند توسط وزارت نیرو و با همکاری شرکت بورس انرژی ایران ظرف ۶ ماه تدوین و ابلاغ خواهد شد.

لذا با توجه به اینکه ضوابط اجرایی مصوبه مذکور تدوین و ابلاغ نشده است، ارائه اطلاعات در خصوص آثار و تبعات آن در حال حاضر امکان پذیر نیست.

همچنین دوباره از سهامداران و سرمایه گذاران درخواست می شود در تصمیمات خود، به منظور آگاهی از وضعیت مالی یا عملکرد شرکت به اطلاع مندرج در سایت کدال و اطلاعات منتشره در سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irenex.ir توجه کنند.

کد خبر 418803

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =