۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
سود هر سهم«وخارزم» چقدر بود؟

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۵۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۱۱ اعلام شده بود، از افزایش ۳۱۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یاد شده، مبلغ ۵ هزار و ۷۰۵ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۱۱ درصدی برخوردار است.

«وخارزم» سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۰۹ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، تغییری مشاهده نمی شود.

یادآوری می‌شود «وخارزم»  در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۱۱ ریال و سود خالص را یک هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۴۳۵ خرداد ریال قید کرده است.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یاد شده، با افزایش ۷۹ هزار و ۹۱۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال به ۱۰۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۹ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال معادل ۱۰ هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال محاسبه شد.

«وخارزم» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴ هزار و ۱۹۰ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال خریداری کرد./سنا

کد خبر 418766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =