قیمت روز سهام دارا یکم در روز شنبه (۱۲ مهر)

قیمت سهام دارا یکم در پایان ساعت کاری روز شنبه ۱۲ مهر به قیمت ۲۲ هزار و ۱۱۲ تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، اولین روزکاری این هفته در حالی به اتمام رسید که شاخص کل بورس بیش از ۴۲ هزار واحد رشد داشت و شاخص هم‌وزن هم بیش از ۳۱۰۰ واحد رشد نشان داد. امروز شاخص کل بازار عدد ۱ میلیون ۵۴۶ هزار واحد را نشان داد. این رشد بازار در حالی بود که با اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ به کرونا احتمال افت بازار در اولین روز هفته مطرح بود.

در بورس امروز ۱ میلیون ۳۶۱ هزار معامله سهم انجام شد که ارزش این معاملات ۶۹ میلیارد و ۳۷۷ میلیون بود. همچنین حجم این معاملات ۶ میلیارد و ۸۹۹ میلیون بود. امروز در بورس نمادهای فولاد، فملی، فارس، کگل، تاپیکو، شپنا، وغدیر دارای بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بودند.

امروز در بازار صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) نسبت به روز قبلی کاری ۱۰ درصد رشد نشان داد. قیمت نهایی سهام این صندوق برای شروع معاملات فردای بازار ۲۲ هزار و ۱۱۲ تومان تعیین شد، این درحالی است که در آخرین معامله سهام این صندوق ۲۱ هزار و ۷۴۹ تومان بود. تعداد معاملات سهام دارا یکم امروز در بازار ۶۳ هزار و ۹۱۰ تومان بود. حجم معاملات در بازار ۱۷ میلیون و ۳۴ هزار سهم بود.

نگاهی به نمودار معاملات این سهام هم نشان می‌دهد سهام دارا یکم در ابتدای ساعات کاری بازار چندان با استقبال مواجه نبود و حتی تا پیش از ساعت ۹:۳۰ دقیقه با کاهش مواجه شد اما رفته رفته در انتهای بازار معاملات این سهام با قیمت بالاتر رونق گرفت.

کد خبر 417940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =