«غاذر» و «فروس» سهامدارانشان را فراخواندند

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت کشت و صنعت پیاذر و مجمع عمومی فوق العاده شرکت فروسیلیس ایران برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس،‌ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت کشت و صنعت پیاذر در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ به آدرس: استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز به آدرس ۲۴ کیلومتری جنوب غربی تبریز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه خسروشاه-جاده تازه کند برگزار می‌شود.

«فروس»
مجمع عمومی فوق العاده شرکت فروسیلیس ایران در ساعت 08:30 روز چهار شنبه مورخ 1399/07/30 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خیابان آیت الله طالقانی - نبش خیابان شهید موسوی ( فرصت ) - شماره 175 - طبقه هشتم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

دستور جلسه:
1- تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده 5 اساسنامه در خصوص میزان سرمایه و تعداد سهام
2- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.
توضیحات: با توجه به شرایط خاص موجود و به استناد ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا و به تبع آن اطلاعیه های سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع، مجمع عمومی فوق العاده با حضور حداکثر 15 نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و از سایر سهامداران استدعا دارد به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن سلامت خود و دیگران، با مشاهده همزمان مجمع از طریق حساب کاربری اینستاگرام شرکت با شناسه IFC_CO و عدم حضور فیزیکی، هیات مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر یاری نمایند. همچنین سهامداران محترم می توانند دیدگاه ها و سوالات خود را از طریق شماره تلفن 09129571279 در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

کد خبر 417753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =