«بنو» نتیجه کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد

اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شرکت بیمه تجارت نو اعلام شد.

به گزارش صدای بورس،‌ پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۶۷۵۱۹۰ و به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران، کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ برگزار و اهم سوالات و پاسخ های داده شده به شرح است:

۱_ سود حاصل از سرمایه گذاری های شرکت در حوزه های مختلف در 6ماهه اول سال ۱۳۹۹ به تفکیک به چه میزان می باشد؟
سود حاصل از سرمایه گذاری ها در 6ماهه اول سال ۱۳۹۹ براساس صورت های مالی شش ماهه در موعد مقرر به اطلاع سهامداران خواهد رسید، و پیش بینی می شود رشد مناسبی نسبت به سال های گذشته داشته باشد.

2_ درصد تحقق درآمدهای عملیاتی شرکت در 6 ماه اول سال ۱۳۹۹ نسبت به بودجه امسال شرکت به چه میزان بوده و پیش بینی شرکت در 6 ماهه دوم سال۱۳۹۹ تحقق چه درصدی ازدر آمدهای عملیاتی شرکت است؟
صورت های مالی 6ماهه ۱۳۹۹ در دست تهیه است، لیکن با عنایت به کسب سود مناسب از سرمایه گذاری ها و عملکرد بیمه ای شرکت، پیش بینی میشود درصد قابل توجهی از بودجه سال۱۳۹۹ درشش ماهه اول سال جاری، محقق شده باشد. در صورت تداوم وضعیت 6 ماهه دوم سال بر اساس وضعیت 6 ماه اول سال جاری، پیش بینی می شود و این روند صعودی ادامه داشته باشد.

۳_ وضعیت افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته در چه مرحله ای است؟
گزارش توجیحی افزایش سرمایه جهت اظهار نظر حسابرس مستقل برای ایشان ارسال شده و پس از اخذ گزارش حسابرس، اقدام لازم جهت سایر مراحل قانونی از جمله اخذ مجوز ازسامان های نظارتی، صورت خواهد گرفت.

۴_تصمیم هییت مدیره و برنامه شرکت در خصوص ملک خریداری شده در منطقه بابلسر چیست؟
به جهت تنوع بخشی به سرمایه گذاری ها، کاهش ریسک وحفظ ارزش دارایی ها، این شرکت اقدام به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نموده است.با توجه به بررسی¬های بعمل آمده وگزارش کارشناسان در خصوص ایجاد ارزش افزوده بیشتر ملک خریداری شده در منطقه بابلسر، این شرکت تصمیم به تفکیک، افراز و اخذ اسناد 6 دانگ تفکیکی برای قطعات (۱۳۰ قطعه تفکیک شده مورد تایید بنیاد عمران ومسکن شهر سازی) داشته و پس از آن در خصوص ساخت یا فروش آن تصمیم گیری می شود.

۵_پیش بینی از سود خالص ۶ماهه شرکت چقدر است؟
در پاسخ سوال ۲ توضیح داده شده است.

۶_نسبت خسارت شرکت و نسبت های بازدهی شرکت طی ۶ماهه چقدر است؟
نسبت خسارت در 6 ماه سال۱۳۹۹ معادل ۲۳ درصد است و نسبت های بازدهی پس از تهیه صورت های مالی قابل ارایه خواهند بود.

7_رشد بازدهی پرتفوی بورسی و غیر بورسی طی ۱ سال و۶ماه اخیر چه تغییری داشته است؟
بازدهی پولی و وزنی سبد بورسی شرکت در دوره۱۲ ماهه ۱۳۹۸ معادل۲۱۳ درصد بوده وبازدهی شش ماهه سال۱۳۹۹پس از تهیه صورت های مالی در سامانه کدال اطلاع رسانی می شود.

 ۸_آیا افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی تا پایان مهر نهایی می شود؟
شرکت تمامی تلاش خود را به منظور ثبت افزایش سرمایه در کمترین زمان ممکن خواهد بود، ولی در برخی موارد از جمله اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی ج.ا.ا و در نهایت اداره ثبت شرکت ها مستلزم زمان است که در هر مرحله درسامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

 ۹_آخرین وضعیت خرید زمین بابلسر؟ سند مسکونی اخذ شده؟ متراژ؟ بهای تمام شده خرید و پیش بینی ارزش روز پس ازاخذ مجوزها چقدر است؟
زمین خریداری شده به متراژ۵۴۴۱۶ متر مربع داخل طرح های هادی که سند شش دانگ آن با کاربری مسکونی، برای شرکت در تاریخ ۱۱/۰۶/۱۳۹۹ اخذ شده است. که پیش بینی می شود ارزش افزوده ملک پس از طی مراحل زیر افزایش پبدت کند:
۱_تفکیک واخذ تائیدیه نهایی جانمایی ۱۳۰قطعه با ارزش افزوده ۳۰الی۴۰ درصد نسبت به بهای تمام شده.
۲_اخذ سند تفکیکی برای ۱۳۰ قطعه شامل معابر سازی و انشعابات آب،برق و گاز در نهایت سند شش دانگ مسکونی برای هر قطعه با ارزش افزوده ۴۰الی ۵۰ درصدی نسبت به بهای تمام شده.

کد خبر 417721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =