سود بالای «وهور» از واگذاری

ارزش بازار شرکت مدیریت انرژی تابان هور در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۶ هزار و ۹۳۹ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال به ۳۱ هزار و ۲۳۹ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، شرکت مدیریت انرژی تابان هور با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت انرژی تابان هور با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال به ۲ هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت مدیریت انرژی تابان هور با افزایش ۶ هزار و ۹۳۹ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال معادل ۳۱ هزار و ۲۳۹ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال محاسبه شد.

«وهور» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال به مبلغ ۱۷۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۵۹ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت مدیریت انرژی تابان هور طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

کد خبر 417390

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =