سود ۲۰۴ میلیارد ریالی «وگستر»

ارزش بازار شرکت شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۸۹۱ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال به ۳ هزار و ۵۲۱ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

«وگستر» با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد: در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۶۹ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با کاهش ۸۹۱ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۵۲۱ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال محاسبه شد.

«وگستر» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳۱ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال به مبلغ ۳۳۶ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۰۴ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۰۰ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =