ارزش بازار «سیتا» در شهریورماه

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های خود را در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ بصورت حسابرسی نشده، منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد: در ابتدای دوره یک ماهه،‌تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۳۴ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال به ۷ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نیز با کاهش ۳۰ هزار و ۷۱ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال معادل ۱۰۴ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال خریداری کرد.

«سیتا» در دوره یاد شده، سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

کد خبر 417365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =