پروژه تسمه نقاله سیمی گامی مهم در خودکفایی

حسین ابویی مهریزی، رئیس هیات مدیره تاپیکو به اتفاق علی علامه‌راد و مهندس حبیبی مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از بخشهای مختلف کارخانه صنایع لاستیکی سهند بازدید کردند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، حسین ابویی مهریزی؛ رییس هیات مدیره هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو)، در جریان بازدید از کارخانه صنایع لاستیکی سهند، برنامه این شرکت برای تولید تسمه نقاله سیمی را گامی مهم در خودکفایی کشور در تولید این محصول دانست.

مهریزی با اشاره به کاهش قابل توجه هزینه‌های ارزی صنایع فولادی، سیمانی و معدنی مجموعه‌های اقتصادی کشور در نتیجه تولید تسمه نقاله سیمی در صنایع لاستیکی سهند، بر تسریع در خرید اقلام خارجی باقیمانده مورد نیاز این طرح تاکید کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در دیگر زیرمجموعه‌های شستا و ایجاد هم افزایی در شرکت‌های تابعه تاکید و ضمن تقدیر از کارگران، پرسنل اداری و مدیران این شرکت گفت: موفقیت‌های اخیر صنایع لاستیکی سهند نتیجه برنامه‌ریزی صحیح مدیران و تلاش‌های مستمر کارکنان این شرکت در بخش‌های مختلف است که امیدواریم ادامه دار باشد.

داوود رحمانی مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند نیز در جریان این بازدید گزارش کاملی از فرآیند تولید، شرایط مالی و اقتصادی و برنامه‌های این شرکت برای جهش تولید محصولات لاستیکی ارائه کرد و گفت: در نتیجه زحمات کارکنان سهند میزان تولید در این شرکت به ۳۲۰۰ تن رسید. اما با اجرای طرح ملی تولید تسمه نقاله سیمی در سال جاری این میزان به ۴۰۰۰ تن در سال خواهد رسید که این خود رکوردی کم نظیر در تولید خواهد بود.

رحمانی ضمن قدردانی از حمایت‌های PIIC، تاپیکو و شستا در تصویب اجرای طرح تسمه نقاله سیمی در این کارخانه،  اجرای این پروژه تا بهمن ماه سالجاری را ممکن دانست.

کد خبر 417334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =