افزایش ارزش بازار «وصنعت»

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده، منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد که تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۵ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یاد شده با افزایش یک هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال به ۲۷ هزار و ۱۱۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال رسیده است.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۴۶ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال به ۱۵ هزار و ۷۷۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش یک هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال معادل ۲۷ هزار و ۱۱۲ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال محاسبه شد.

«وصنعت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۳ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت در دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵۹ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =