۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
افزایش سود چشمگیر «تاصیکو»

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶ اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.

صدر تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۹۴۴ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۴۸۳ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۹۴۴ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

تاصیکو در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶ ریال و سود خالص را ۱۲۵ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال قید کرده است.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یاد شده، با افزایش ۲۰۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال به ۵۲۶ هزار و ۳۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال معادل ۳۰ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال محاسبه شد.

تاصیکو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۵ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۲۳ میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =