۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
وزیر پیشنهادی صمت معرفی شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از معرفی «علیرضا رزم حسینی» بعنوان وزیر صمت خبر داد.

به گزارش صدای بورس،آنطور که امروز از وزارت صمت شنیده شده گویا رئیس جمهور در نهایت تصمیم خود را برای اعلام گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس گرفته و قرار است رزم حسینی استاندار فعلی خراسان رضوی را طی روزهای آینده معرفی کند.

22 اردیبهشت ماه امسال با دستور رئیس جمهور رحمانی از سمت وزارت صمت برکنار و سرپرستی این وزارت خانه بر عهده مدرس خیابانی قائم مقام وزیر در امور بازرگانی قرار گرفت . هر چند مدرس در طول 3 ماه مسئولیت خود در وزارت صنعت تلاش کرد تا کارنامه قابل قبولی به نمایندگان مجلس ارائه دهد اما در نهایت نمایندگان برنامه او را برای وزارت صمت قانع کننده ندانستند و مدرس خیابانی نتوانست از مجلس رأی اعتماد دریافت کند.

در حال حاضر وزارت صمت  با سرپرستی سرقینی که پیش از این معاون معدنی وزارت صنایع و معادن بوده اداره می شود و با چالش های جدی در انواع بازارها روبه رو است.

عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تعلل رئیس جمهور در معرفی وزیر جدید گفته،" معرفی به موقع وزیر صنعت، معدن و تجارت تکلیف قانونی رئیس جمهور است. وقت‌کشی و تعلل در مورد وزارتخانه‌ای که تاثیر مستقیم بر جهش تولید و زندگی مردم دارد، ابدا موجه نیست. مجلس در عین تعهد به همکاری مشتفقانه با دولت، رئیس جمهور را به معرفی گزینه وزارت صمت در اسرع وقت دعوت می‌کند. در صورت تخلف از قانون، از ظرفیت‌های نظارتی خود استفاده خواهیم کرد".

البته آنطور که امروز از وزارت صمت شنیده شده گویا رئیس جمهور در نهایت تصمیم خود را برای اعلام گزینه پیشنهادی وزارت صنعت به مجلس گرفته و رزم حسینی استاندار فعلی خراسان رضوی را طی روزهای آینده معرفی می کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 417178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =