زمان عرضه دارا دوم مناسب نبود؛ باید تجدید نظر شود

استاد اقتصاد دانشگاه علامه زمان عرضه دارا دوم را نامناسب عنوان کرد و گفت: باید در مورد پذیره‌نویسی –مجدد- تجدید نظر شود.

به گزارش صدای بورس، مصطفی صفاری،‌ استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی درباره صندوق ETF پالایشی گفت: به نظر زمان عرضه آن خوب نبود.

وی افزود: باید گزارش عملکرد سود و زیان شرکت‌ها می‌آمد بعد عرضه آن انجام می‌شد.

صفاری گفت: با این شرایط مجبور هستند زمان پذیره نویسی دارا دوم را تمدید کنند.

این استاد اقتصاد تصریح کرد: در مردادماه و شهریور بازار روند کاهشی داشت، باید در مورد پذیره نویسی پالایشی تمدید شود.

کد خبر 417080

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پالایشی یکم چقدر ارزنده است؟

    پالایشی یکم چقدر ارزنده است؟

    پذیره‌نویسی دومین صندوق دولتی با فاز اصلاحی بازار سهام مصادف شد و این مهم سبب شد که تا آخرین زمان تعیین شده برای شرکت در این پذیره‌نویسی شاهد استقبال ناچیز صاحبان سرمایه باشیم، موضوعی که این زمان را یک هفته دیگر تمدید کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد ۴ سهم موجود در این صندوق، نه تنها متحمل زیان چندانی نشده‌اند، بلکه دو سهم «شبریز» و «شبندر» حتی با صعود قیمت نیز همراه شده‌اند.

  • تمدید مهلت پذیره‌نویسی «پالایش» تایید شد

    تمدید مهلت پذیره‌نویسی «پالایش» تایید شد

    در حالی که امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی پالایشی یکم بود سازمان بورس اعلام کرد که مهلت پذیره‌نویسی این صندوق تا یکشنبه هفته بعد (۹۹/۶/۳۰) تمدید شد.

  • توصیه ای برای خرید سهام «پالایشی یکم»

    توصیه ای برای خرید سهام «پالایشی یکم»

    سهام شرکت‌های پالایشگاهی دولت موسوم به پالایشی یکم برخلاف دارایکم که در روزهای اوج بازار عرضه شد، در روزهایی به بازار سرمایه آمده است که این بازار از یک تلاطم چشمگیر عبور کرده و پس از کاهشی چشمگیر، دوباره روند صعودی به خود گرفته است؛ اتفاقی که ممکن است روی تصمیم سهامداران برای خرید پالایشی یکم تاثیر بگذارد و آنها را سردرگم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =