مجمع افزایش سرمایه بانک دی برگزار می‌شود

مدیرعامل بانک دی از برگزاری مجمع افزایش سرمایه براساس صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 98 خبر داد.

به گزارش صدای بورس،‌ برات کریمی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب گفت: موضوع افزایش سرمایه بانک بر اساس صورت های مالی سال 1398 با میزان تقریبی 3700 درصد در حال طی کردن مراحل قانونی است و مجمع افزایش سرمایه پس از تهیه گزارش حسابرسی و تایید بانک مرکزی به زودی برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: اعتماد، صبوری و همراهی همدلانه سهامداران عزیز با توجه به برنامه های آتی بانک از جمله افزایش سرمایه نیروگاه دماوند، بیمه دی و شرکت بوعلی در آینده ای نزدیک موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر بانک و حفظ منافع و رضایت حداکثری آن ها خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت جانشین پروری در بانک، بیان کرد: معاونین شعب از بدنه جوان بانک انتخاب شده اند و این تصمیم با هدف انتقال تجربه به سرمایه انسانی جوان به ویژه معاونین شعب، عملیاتی شده است تا آنها در آینده بتوانند با تسلط و دانش کافی ریاست شعب را بر عهده بگیرند.

کریمی با بیان اینکه هدف نهایی تمامی اقدامات بانک باید جلب رضایت و اعتماد مشتری باشد، اظهار کرد: کارکنان بانک باید مشاور مشتری باشند و  برای بهبود هر چه بیشتر روابط میان بانک و مشتری تلاش کنند تا مشتری از حضور در شعبه و انجام عملیات بانکی، حس خوبی را تجربه کند و دیگران را نیز به همکاری با بانک ترغیب کند.

وی بر لزوم مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب تاکید کرد و با بیان این که برنامه عملیاتی و استراتژی سازمان باید همواره مدنظر باشد، ادامه داد: تعصب سازمانی باید در بانک نهادینه شود تا تمامی امور در راستای دستیابی به اهداف به شکل مطلوب و حرفه ای پیش برود.

کریمی با اشاره به این که بهداشت اعتباری و انضباط مالی، زمینه ساز دستیابی به سودآوری در شعب است، تصریح کرد: حرکت به سوی سودآوری، مهمترین اولویت بانک است و دستیابی به این هدف، تنها با افزایش درآمدها از طریق صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و پرداخت تسهیلات در کنار کاهش هزینه های غیرضروری محقق خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی بر لزوم تقویت دانش، اطلاعات و ارتباطات در حوزه کارکنان به ویژه مدیران را یادآور شد و گفت: این روند ضمن این که باعث می شود شایعات در ادامه فعالیت ها بی اثر شود، کارایی و بهره وری سازمان را نیز افزایش خواهد داد.

مدیرعامل بانک دی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: همه ما مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری هستیم و تمام افتخار ما خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران  گرانقدر در این بانک است.

کد خبر 416865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =