روزهای داغ بورس در واپسین روزهای شهریور

بازار سرمایه طی هفته گذشته با نوساناتی همراه بود اما در نهایت در روزهای پایانی بازار به سمت مثبت حرکت کرد و امیدواری را در میان فعالان این بازار بیشتر کرد.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته بالاخره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی با بازار سرمایه در راستای آیین نامه پیشنهادی حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهامداران از سوی هیأت عامل صندوق توسعه ملی مورد تأیید قرار گرفت. بازار طی روزهای این هفته نوساناتی را تجربه کرد اما در نهایت در روزهای پایانی هفته بازار مثبت شد و امیدواری را در میان فعالان این بازار بیشتر کرد.

با این حال از نگاه همین کارشناسان هنوز زود است که نسبت به بازگشت این بازار خوشبین بود و احتمالا هفته آینده نوساناتی خواهد داشت.

شاخص کل بورس در روز شنبه (۲۲شهریور) با ۲۷ هزار و ۴۸۲ واحد رشد به یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد رسید. البته شاخص کل با معیار هم وزن در این روز ۴۲۴ هزار واحد کاهش داشت و در رقم ۴۲۶ هزار و ۵۳۹ واحد ایستاد.

شاخص کل بورس در روز یکشنبه (۲۳ شهریور) روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت و درحالی که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسیده بود، در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز در این روز با ۳۳۸۲ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۱۵۳ واحد رسید.

در روز دوشنبه (۲۴ شهریور) شاخص کل ۲۶ هزار واحد صعود کرد و به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد بازگشت. در این روز نیز شاخص کل با معیار هم وزن با ۲۶۰ واحد کاهش به ۴۲۲ هزار و ۸۸۷ واحد رسید.

در نهایت در روز سه شنبه (۲۵ شهریور) که شاخص کل ۵۹ هزار و ۶۷۲ واحد صعود و رقم یک میلیون و ۶۶۷ هزار واحد را ثبت کرد، شاخص کل با معیار هم وزن نیز صعودی شد و با ۵۹۴۷ واحد رشد، به رقم ۴۲۸ هزار و ۸۳۷ واحد رسید.

روز چهارشنبه (۲۶ شهریور) شاخص کل با ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحد صعود وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد شد و شاخص کل با معیار هم وزن با ۲۱۰۲ واحد رشد، رقم ۴۳۰ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد.

کد خبر 416827

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • منتظر گاو باشیم یا خرس!؟

    منتظر گاو باشیم یا خرس!؟

    فردا نخستین روز فعالیت بازار سرمایه در سال جدید است، بازاری که سالی پر صعود و نزولی را پشت سر گذاشت و بسیاری از تحلیلگران سال جدید را سال به تعادل رسیدن بازار می‌دانند، بازاری که قرار نیست صعود یا نزول شارپی، داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =