سود و زیان پالایشی‌ها از اول سال تا خرداد چقدر است؟

عملکرد چند شرکت پالایشی از ابتدای سال تا پایان خرداد نشان می‌دهد شرایط این شرکت‌ها مشابه نبودند و اختلاف زیادی بین سود و زیان شرکت‌ها دیده می‌شود.

به گزارش صدای بورس، بررسی عملکرد چند شرکت عمدتا پالایشی نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تا خرداد ماه اختلاف زیادی بین سود و زیان هر شرکت وجود دارد که در ادامه نتیجه خلاصه این بررسی را می‌خوانید:  

شرکت پالایش نفت بندر عباس در گزارش اصلاحی عملکرد ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٩ برای هر سهم ۵٣۶ ریال سود محقق کرد که در گزارش قبل ٣١١ ریال اعلام شده بود. زیان ناخالص محقق شده در گزارش قبل نیز ٢١٧۴ میلیارد تومان اعلام شده بود که در گزارش جدید به ١٣۶۵ میلیارد ریال کاهش یافته است.

 شرکت حفاری شمال در ۵ ماهه نخست امسال ٢٢۴ میلیارد تومان درآمد داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۲ درصدی نشان می‌دهد.

شرکت پالایش نفت شیراز در گزارش اصلاحی عملکرد ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٩ برای هر سهم ۴۴٢۴ ریال سود محقق کرد که در گزارش قبل ٢۶١٠ ریال اعلام شده بود.

 زیان ناخالص محقق شده در گزارش قبل نیز ٢۵٢ میلیارد تومان اعلام شده بود که در گزارش جدید به ٢۵ میلیارد ریال کاهش یافته است.

شرکت پالایش نفت تبریز در گزارش اصلاحی عملکرد ٣ ماهه منتهی به خرداد ٩٩ برای هر سهم ۵۶١ ریال سود محقق کرد که در گزارش قبل ٣٢٣ ریال اعلام شده بود.

فروش ۵ ماهه منتهی به مرداد ١٣٩٩ شرکت بیسکویت گرجی با ٩٧ میلیارد تومان  رشد ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

کد خبر 416284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =