۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
پتروشیمی جم در مسیر افزایش سرمایه

مدیر سرمایه‌گذاری، تامین مالی ارز پتروشیمی جم گفت: افزایش سرمایه در مرحله دریافت مصوبات لازم و بروزرسانی گزارش توجیهی است که مراحل آن متعاقبا در سامانه کدال اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش صدای بورس، از سوی مدیر سرمایه‌گذاری تامین مالی ارز پتروشیمی جم توضیحاتی درباره افزایش سرمایه ۳۰ درصدی و پیامدهای مثبت آن مطرح شد. مدیر سرمایه‌گذاری، تامین مالی ارز پتروشیمی جم درخصوص افزایش سرمایه ۳۰ درصدی و پیامدهای مثبت آن گفت: افزایش سرمایه در مرحله دریافت مصوبات لازم و بروزرسانی گزارش توجیهی است که مراحل آن متعاقبا در سامانه کدال اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: این افزایش سرمایه در راستای تأمین منابع مالی لازم به منظور پوشش مخارج سرمایه‌ای و سرمایه‌گذاری و مشارکت صورت‌گرفته در راستای افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر به‌ویژه وجوه مورد نیاز جهت اجرای پروژه سرمایه‌ای ABS/RUBBER در حال انجام است که به لحاظ تئوریک با آغاز فرآیند افزایش سرمایه، در مرحله پذیره‌نویسی قیمت سهام شرکت به نسبت درصد افزایش سرمایه می‌بایست کاهش یابد؛ لکن به طور کلی، افزایش سرمایه شرکت‌ها نشانگر برنامه توسعه شرکت و بهبود ساختار سرمایه است و می‌تواند بر ارزش سهام شرکت‌ها بیفزاید.

کد خبر 416251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =