طرح کاهش مالیات بر درآمد قبل از انتخابات انگلیس

طرح کاهش مالیات بر درآمد اشخاص پیش از برگزاری انتخابات عمومی سال ۲۰۲۴ از حمایت نخست‌وزیر و وزیر دارایی دولت انگلیس برخوردار شد.

به گزارش صدای بورس، بوریس جانسون، نخست‌وزیر و ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس بر سر کاهش مالیات بر درآمد اشخاص قبل از انتخابات آتی انگلیس به توافق رسیدند.

به نوشته روزنامه ساندی تایمز لندن، سوناک به قانونگذاران و رای‌دهندگان اعلام خواهد کرد که دولت برای ارائه بسته حمایتی کرونا و پرداخت هزینه‌های ناشی از آن نیازمند پول است.

گزاش ساندی تایمز می‌افزاید: وزیر دارایی انگلیس قصد دارد در بودجه ماه نوامبر طرحی را ارائه کند که بر اساس آن، اشخاص ثروتمند باید مالیات بیشتری بپردازند. این افزایش مالیات از سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ به تدریج کاهش خواهد یافت.

سوناک هنوز طرحی برای اعمال تغییرات در نرخ مالیات بر ارث در سال جاری ندارد. در همین حال جانسون هم آماده تصویب افزایش مالیات درآمد یا مالیات ارزش افزوده نیست.

هفته گذشته روزنامه‌های بریتانیایی گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد وزیر دارایی انگلیس به دنبال حذف برنامه افزایش مالیات‌ها است. در مقابل، سوناک این گزارش‌ها را گمانه‌زنی‌های صرف عنوان کرد.

کد خبر 416110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =