معرفی برترین نمادها در بورس امروز (۹۹/۰۶/۱۱)

امروز سهامداران شرکت‌های دشت مرغاب، قند نیشابور و تامین سرمایه امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، توسعه مسیر برق گیلان و بیمه نوین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴۳هزار و ۲۹۴واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۶۸۴هزار و ۷۴۱واحدی به کار خود پایان داد بیش از ۶میلیارد و ۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به ‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۲۲۹میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های دشت مرغاب، قند نیشابور و تامین سرمایه امین امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنعتی بهشهر، ارتباطات سیار ایران و سایپا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۱۹میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۷میلیارد تومان در ۴۰۱هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۸۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، توسعه مسیر برق گیلان و بیمه نوین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، پلیمر آریا ساسول و تجارت الکترونیک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند./تسنیم

کد خبر 415857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =