«وآوا» از واگذاری، سود 29 میلیارد تومانی کسب کرد

شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های خود برای دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس،  این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۴۷ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بر اساس این گزارش، ارزش بازار « وآوا» با کاهش ۶۳۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریالی به ۳ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال رسید.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۸۲ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین نیز با کاهش ۶۳۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۵۳۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال محاسبه شد.

«وآوا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۲۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال به مبلغ ۶۲۱ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال واگذار کرد که از این بابت ۲۹۹ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

این شرکت همچنین طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۸۱ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال خریداری کرد.
 

کد خبر 415718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =