۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تقسیم 365 ریال سود از سوی «غزر»

مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان اسفندماه 98 شرکت زرماکارون با حضور اکثر سهامداران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار شد، بعد از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی شرکت شامل صورت سود و زیان و ترازنامه به تصویب حاضران  رسید.

در این مجمع مقرر شد از سود محقق شده  ۱۳۶۵ ریالی هرسهم، ۳۶۵ ریال سود نقدی معادل ۲۷ درصد تقسیم و مابقی به حساب سود انباشته منظور شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اخذ مجوزهای لازم، سرمایه فعلی شرکت دو برابر شود.همچنین مبلغ ۳۶.۵ تومان سود برای هر سهم به تایید سهامداران رسید تا افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت اعمال شود.

 مدیر عامل زرماکارون در ابتدای این مجمع با بیان اینکه سهم جدی از بازار ماکارونی در اختیار این مجموعه قرار دارد، گفت: زنجیره تولید و پخش شرکت در بهترین شرایط ممکن است.

شرکت زر ماکارون که با عرضه اولیه 12 درصدی سهام و کشف قیمت 3975 تومانی هر سهم از 8 مرداد به جمع شرکت های بازار سهام پیوسته، امروز اقدام به برگزاری اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس تهران کرد.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از 10 تا 20 شهریور پرداخت می شود. سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند از 31 شهریور با مراجعه به شعب سراسری بانک ملت با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند. همچنین سود صندوق ها و سبد گردان ها از 10 شهریور و سهامداران حقوقی نیز از طریق واریز به حساب بانکی از 31 شهریور پرداخت خواهد شد.

کد خبر 415625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =