افتتاح فاز دوم کارخانه ویتانا

فاز دوم کارخانه ویتانا در زمینه تولید انواع ویفر و کوکی روز دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صدای بورس، در مراسم افتتاح فاز دوم این کارخانه که همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

فاز نخست کارخانه ویتانا سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی توسط نوبخت معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسیده بود.

همچنین فاز دوم این شرکت با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است‌.

نوبخت؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم گفت: شرکت ویتانا از خاطرات خوش کودکی بسیاری از مردم است و بسیار متشکر هستیم که وعده شرکت گروه صنعتی ویتانا برای افتتاح فاز دوم عملیاتی شده است.

نوبخت افزود: این گروه صنعتی طی ده‌ها سال فعالیت، برای کارکنان خود اعتباری فراهم کرده و به وعده خود در توسعه و مشارکت در رونق اقتصادی وفادار بوده است.

وی تاکید کرد: در سال جهش تولید از شرکت انتظار داریم که فعالیت خود را با شتاب بیشتری ادامه دهند تا در آینده نزدیکتری شاهد افتتاح فاز سوم از این گروه صنعتی باشیم.

نوبخت اظهار کرد: ما برای مجموعه کارگزاران دولت و نمایندگان استان در مجلس تعهد قایل هستیم که پشتیبانی قانونی از این فعالیت‌ها داشته باشند.

وی اعلام کرد: از بانک های عامل هم درخواست داریم بر همکاری مجدانه خود در سال جهش تولید بیفزایند تا این موانع پیش روی تولید برداشته شود.

نوبخت تصریح کرد: در سال جهش تولید برای هر نوع حمایت در راستای اجرایی شدن ابلاغیه رهبری مضایقه نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

هدایت الله جمالی پور؛ استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در استان قزوین برای حمایت از تولید و صنعت وجود دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

جمالی پور افزود: امیدواریم در سال جهش تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صنایع استان اقدام کرده و شاهد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در استان و کشور باشیم.

در ادامه این مراسم، علی نیکوکار؛ مدیرعامل شرکت ویتانا نیز گفت: این شرکت از سال ۱۳۲۲ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده و هم اینک در زمینه تولید ویفر، شکلات و غذای کودک مشغول به فعالیت است.

نیکوکار افزود: در حال حاضر در شرکت ویتانا یک هزار و ۲۰۰ کارگر مشغول به فعالیت هستند که با اجرای طرح توسعه شرکت برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان گام برداشته خواهد شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه، کلنگ احداث فاز سوم مجموعه ویتانا را نیز به زمین زد.

زهرا مالمیر

کد خبر 415621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =