اولین سهامدار استارتاپ حوزه بازی‌

در اولین معامله موفق فیروزه‌پلت، یک سرمایه‌گذار حقیقی در یکی از استارتاپ‌های معتبر بازی‌سازی کشور سرمایه‌گذاری کرد. این معامله با مدیریت فیروزه‌پلت انجام گرفت و طی آن یکی از سهامداران بذری استارتاپ، بخشی از سهام خود را به صورت نقدی به سرمایه‌گذار حقیقی واگذار کرد.

به گزاش صدای بورس، این سرمایه‌گذار حقیقی ساکن مازندران، که سابقه فعالیت چند ساله در بورس دارد، پس از دنبال کردن اخبار استارتاپی و با شناخت کافی از شرایط سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، از طریق فیروزه‌پلت firouzehplat.com با گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری استارتاپی آشنا شد و از همین طریق برای خرید سهام این استارتاپ اقدام نمود.

فیروزه‌پلت سعی دارد با ایجاد بستری برای ارتباط سرمایه‌گذاران و سهامداران استارتاپ‌های مایل به واگذاری و ارائه خدماتی مانند راهبری مذاکرات برای رسیدن به معامله‌ای برد-برد، مشاوره ارزش‌گذاری و… نقش فعالی در جذب سرمایه‌های سرگردان کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان، فن‌آور محور و استارتاپی ایفا کند.

در حال حاضر بیش از ۳۰۰ متقاضی خرید در فیروزه‌پلت ثبت‌نام کرده و بیش از ۴۰ سرمایه‌گذار بالقوه درخواست خرید یکی از استارتاپ‌های موجود در فیروزه‌پلت را ثبت کرده‌اند. در سمت متقاضیان فروش نیز بیش از ۱۲۰ متقاضی ثبت‌نام کرده که نیمی از آنان فرآیندهای سامانه را برای ثبت درخواست واگذاری سهام استارتاپ خود طی کرده‌اند.

کد خبر 415502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =