صدر نشینی«مشترک ارزش کاوان آینده»

هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش در نماگرهای بازار سرمایه بودیم. بعد از رشد سریع شاخص بورس در چند هفته اخیر، شدت روند صعودی آن با کاهش محسوسی روبه‌رو شد.

البته در این هفته مقدار حساس ۲ میلیون رو لمس کرد ولی نتوانست بالای این مقدار خود را تثبیت کند. شاخص کل بورس در طول هفته، از ۱,۹۳۴ هزار واحد، با ۵۹ هزار واحد افزایش به ۱،۹۹۳ هزار واحد رسید. صندوق‌های سرمایه‌گذاری، به ویژه صندوق‌های سهامی همچنان در این هفته هم جهت با روند کلی بازار توانستند خوش بدرخشند. «مشترک ارزش کاوان آینده»، «مشترک ایساتیس پویای یزد» و «فیروزه موفقیت» به ترتیب با کسب ۹.۷، ۹.۰ و ۸.۱ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های هفته را از آنِ خود کردند.

امکان حذف در صورت نیاز

 در هفته گذشته علاوه بر بورس، ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز مثبت شد. خالص ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۴۱.۲ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های با درآمد ثابت با ۱۲.۳ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های سهامی ورود ۹.۸ هزار میلیار ریال و صندوق‌های مختلط ورود ۱.۱ هزار میلیارد ریال را تجربه کردند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای هفته بر روی عدد ۳ میلیون و ۳۲۲ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۴۷ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، ۳۰ درصد اوراق بدهی و ۲۳ درصد در سهام مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.    

  • هفته نامه ۳۶۳ اطلاعات بورس
کد خبر 415255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =