۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
«غگل» شفاف‌سازی کرد

شرکت گلوکوزان با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، درباره نوسان قیمت سهام «غگل» شفاف‌سازی کرد.

به گزارش صدای بورس، متن اطلاعیه این شرکت به شرح ذیل است:

به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند، از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۹) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

 با توجه به دو اطلاعیه قبلی شرکت در رابطه با نوسانات اخیر در قیمت سهم که با تایید و تاکید سهامدار عمده در سامانه کدال قرار گرفت، مجدداً توسط سهامدار عمده تاکید می‌گردد که نوسانات قیمت سهم ناشی از تغییر شرایط مالی و سودآوری شرکت نیست.

با توجه به اینکه هرگونه تغییر در ارزش ذاتی سهم سریعاً از طریق سامانه کدال جهت اطلاع و بررسی توسط تمامی سهامداران محترم انتشار می‌یابد، توصیه اکید می‌شود که سرمایه‌گذاران محترم برای تصمیم‌گیری در خصوص انجام معاملات سهام، ضمن توجه کامل به اطلاعات افشا شده شرکت در سامانه کدال، از تصمیمات هیجانی متکی بر اطلاعات و اخبار غیرمستند که از سوی برخی افراد سودجو انتشار می‌یابند، بپرهیزند. لذا هرگونه تغییر واقعی در ارزش سهام شرکت در صورت‌های مالی و سایر گزارشاتی که در سامانه کدال ارائه می‌شود، قابل بررسی و ارزیابی است.

 بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، افشا می‌شود. 

کد خبر 415230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =