۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
«برکت» شفاف‌سازی کرد

مدیرعامل شرکت گروه دارویی برکت در پاسخ به چند پرسش سهامداران، اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کرد. نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را در اینجا بخوانید.

به گزارش صدای بورس، اکبر برندگی در خصوص افزایش سرمایه این شرکت گفت: پس از اخذ مصوبه هیئت مدیره برای هرگونه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، مراتب بلافاصله از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمامی محصولات این شرکت، دانش بنیان هستند و شرکت در بازار سلول درمانی، ۱۰۰ درصد از سهم بازار در حوزه دانش بنیان را در اختیار دارد.

وی افزود: شرکت در زمینه انتقال دانش فنی به کشورهای دیگر و صادرات محصول، در انتظار کسب مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو است.

برندگی در خصوص زمان بهره‌برداری خط جدید فرآورده‌های تزریقی نیز گفت: خط جدید فرآورده‌های تزریقی تا شهریور سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد و این امر به افزایش ظرفیت ۱۳۰ درصدی در تولیدات تزریقی منجر خواهد شد.

مدیرعامل گروه دارویی برکت در مورد خرید سهام سایر سهامداران شرکت تولید دارو گفت: در حال حاضر عمده سهام شرکت مذکور در مالکیت گروه سرمایه‌گذاری البرز است و طی سال‌های گذشته سهام مربوط به سایر سهامداران طی فراخوان‌های متعدد خریداری شده و درصد باقیمانده بسیار ناچیز است.

کد خبر 415197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =