سود ۲۲۹ میلیارد ریالی «وصنعت» از واگذاری‌ها

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت از واگذاری‌های خود ۲۲۹ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال سود به دست آورد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۲ هزار و ۷۹۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۸۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ۱۵ هزار و ۶۸۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش ۳ هزار و ۸۶۱ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال معادل ۲۶ هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال محاسبه شد.

«وصنعت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۷۹ میلیارد ۹۳۳ میلیون ریال به مبلغ ۹۰۹ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۲۹ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 414934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =