«کرماشا» شفاف سازی کرد

مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، پریسا رستمی در پاسخ به سوالی درباره آخرین نرخ صادرات اوره و آمونیاک این شرکت بیان کرد: نرخ های صادراتی محصولات با توجه به شرایط و مقاصد تحویل متفاوت است.

وی در مورد کل نیاز داخلی کشور به اوره افزود: این شرکت از کل نیاز اوره داخل کشور اطلاع دقیقی ندارد اما با راه اندازی واحدهای جدید اوره به احتمال زیاد سهم این شرکت از تامین بازار داخل کمتر خواهد شد.

رستمی درباره قیمت گاز طبیعی دریافتی نیز گفت: آخرین نرخ گاز طبیعی اعلام شده از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اردیبهشت ماه به ازای هر متر مکعب ۶۸۳۴ ریال است.

وی درباره میزان مصرف آمونیاک برای تولید اوره این شرکت گفت: مقدار استاندارد مصرف آمونیاک جهت تولید یک تن اوره مقدار ۵۶۶ کیلوگرم و مقدار استاندارد گاز خوراک به ازای هر تن آمونیاک برابر ۷۰۴ استاندارد متر مکعب است. همچنین مقدار استاندارد گاز سوخت به ازای هر تن آمونیاک برابر با ۲۶۹ متر مکعب است.

مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در خصوص میزان صادرات اوره ایران در سال های ۹۷ و ۹۸  نیز گفت: این شرکت از میزان صادرات اوره ایران در این سال ها اطلاعی ندارد، هرچند به دلیل شرایط ناشی از تحریم ها وضعیت صادرات سخت شده است اما پیش بینی می شود میزان صادرات نسبت به قبل تغییر محسوسی نداشته باشد.

کد خبر 414589

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =