تسهیلات یک میلیون تومانی برای جاماندگان

سخنگوی ستادتسهیلات حمایتی وزارت رفاه اعلام کرد: پیامک تسهیلات یک میلیونی حمایتی که برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال شده، ‌فقط برای خانوارهای ۵ نفر و بیشتر و جامانده‌های مرحله قبل که سیمکارت به نام خود نداشتند،‌خواهد بود.

به گزارش صدای بورس،‌ حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی وزارت رفاه اعلام کرد: پیامک تسهیلات یک میلیونی حمایتی که برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر در روز شنبه ۷ تیر ۹۹  ارسال شده، ‌فقط برای خانوارهای ۵ نفر و بیشتر و جامانده‌های مرحله قبل که سیمکارت به نام خود نداشتند،‌خواهد بود.

وی در توئیت اول خود نوشت:« ۷ تیرماه، با سرشماره V.Refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند، پیامک مجدد ارسال شد. این افراد حداکثر ۵ روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به ۶۳۶۹ پیامک کنند».

میرزایی در توئیت دوم خود نوشت: «برای خانوارهای «۵ نفر و بیشتر» که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها ۱ میلیون مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود. در پاسخ پیامک باید کدملی سرپرست را با سیم کارتی که به نام وی است به ۶۳۶۹ پیامک نمایند».

سخنگوی ستاد تسهیلات یارانه‌ای کرونایی در توئیت سوم نوشت:‌ «موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد. این پیامک‌ها صرفا به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام ۱ میلیون مازاد می‌شوند، ارسال شده است.

منبع : فارس

کد خبر 414334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =