«وبیمه» شفاف‌سازی کرد

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

 به گزارش صدای بورس، با توجه سوالات مطرح شده و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، پاسخ به این سوالات به شرح ذیل است:

۱. عملیات ساخت و تکمیل پروژه مجتمع تجاری-اداری گلستان خیام در چه مرحله‌ای است و تکمیل پروژه را در چه زمانی برآورد می‌نمایید؟

در راستای شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه این شرکت اقدام به مطالعه و شناسایی راهکارهای مناسب جهت برون‌رفت پروژه از وضع موجود نموده و طی جلسات متعدد با شرکای پروژه راهکارهای موجود را بررسی و مورد ارزیابی قرار داده است. اما به دلیل پیچیدگی مسائل و مشکلات پروژه انجام شده منجر به رسیدن به یک تفاهم جامع و همه جانبه با شرکای پروژه نشده است. بنابراین برآورد زمان تکمیل پروژه پیش از توافق جهت شروع عملیات اجرایی امکان‌پذیر نیست.

۲. ارزش روز سهم الشرکه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه از این پروژه چقدر است؟ سیاست شرکت در خصوص ادامه سرمایه‌گذاری در این پروژه چیست؟

بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان رسمی در اسفندماه ۱۳۹۸ که به دلیل شیوع ویروس کرونا گزارش آن در اوایل اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ارائه شده، ارزش سهم الشرکه در پروژه گلستان خیام مبلغی حدود ۲.۹۱۰ میلیارد است. شایان ذکر است به دلیل تغییر قیمت‌ها از زمان کارشناسی صورت گرفته، در صورت هرگونه توافقی جهت واگذاری سهم الشرکه پروژه مذکور ارزیابی مجدد قیمت صورت خواهد پذیرفت. سیاست شرکت در خصوص پروژه مزبور به شرح پاسخ سوال شماره ۱ است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مطابق با مفاد دستورالعمل اجرای افشاء اطلاعات ثبت شده نزد سازمان بورس مراتب در اسرع وقت از طریق کدال اطلاع‌رسانی می‌گردد.

این پاسخ‌ها را امیرحسین ارضاء، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در سامانه کدال منتشر کرده است.

کد خبر 414258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =