فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت و آتش‌سوزی

شرکت بیمه نوین به مناسبت شروع فصل تابستان، محصولات بیمه‌ای خود را با شرایط ویژه در تیرماه به فروش می‌رساند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت به پاس ارزش نهادن به اعتماد مشتریان خود و در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای جشنواره فروشی تحت عنوان "جشنواره تابستانه نوین" برگزار می­‌کند. در این جشنواره خدمات و محصولات بیمه نوین از یکم تا دهم تیرماه با شرایط ویژه به فروش می‌رسند. 

در جشنواره "تابستانه نوین" بیمه‌نامه‌های مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان صنعتی، خدماتی، بازرگانی، مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان ساختمانی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی، مسئولیت مدنی مدیران مراکز آموزشی و مسئولیت مدنی مدیران تالارها و رستوران‌ها و نیز  بیمه‌­های آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی با شرایط ویژه ارائه می‌شوند. تخفیف­‌های ارائه شده در جشنواره تابستانه علاوه بر اعتبار در سال ۱۳۹۹ در بازه زمانی جشنواره، در سال­‌های آتی نیز به مدت ۵ سال دارای اعتبار خواهد بود.

علاقه­‌مندان جهت تهیه این بیمه‌نامه‌ها و کسب آگاهی از شرایط تخفیف‌ها، می‌­توانند علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی‌­های بیمه نوین با خط ویژه  ۲۲۲۵۱۰۶۰-٠٢١ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.novininsurance.com  مراجعه کنند.

کد خبر 414174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =