نقدینگی مورد نیاز برای «غزر» چقدر است؟

۱۲ درصد از سهام زر ماکارون چهارشنبه هفته جاری در بورس واگذار شود.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس پرس، درحالی با آغاز سال جاری پرونده عرضه‌های اولیه با ورود ۴ شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پگاه گیلان و لاستیک یزد به بورس و فرابورس باز شد که مشخصات و زمان قطعی ورود ششمین شرکت به بورس (با توجه به عرضه آریا ساسول در چهارشنبه) هم اعلام شد.

به این ترتیب، مقرر شده چهارشنبه ۷ خرداد، ۱۲ درصد از سهام «غزر» شامل ۱۹۲ میلیون سهم با محدوده قیمتی ۴۳۰۰ تا ۴۵۵۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود که به نقدینگی ۶۸۲ هزار و ۵۰۰ تومانی نیاز است. شرکت تامین سرمایه امین هم متعهد خرید ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

همچنین تعداد کل سهام قابل عرضه صندوق‌ها در روز پس از عرضه اولیه ۳۲ میلیون سهم در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده صورت می‌پذیرد.

زرماکارون سال ۷۷ تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ساوجبلاغ به ثبت رسیده و فعالیت را با ظرفیت ۴۵ هزار تن فعالیت در یک مهر سال ۸۴ آغاز کرده است. سرمایه شرکت در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی هشت مرحله به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

۵۱ درصد سهام زرماکارون با ۷۴۴ نفر نیروی انسانی به مرتضی سلطانی، محسن امینی، مهدی امینی و شرکت توسعه صنعتی غذایی زر هر کدام مالکیت ۱۰ درصد از سهام و ۱۹ درصد دیگر به آرش سلطانی تعلق دارد. موضوع فعالیت اصلی شرکت تهیه و تولید و بسته‌بندی و خرید و فروش انواع ماکارونی‌های مختلف اعم از ساده و فانتزی و محصولات همانند از قبیل انواع رشته و لازانیا است.

سیاست تقسیم سود پیشنهادی شرکت برای سال مالی ۹۸ و سال‌های پس از آن تقسیم حداکثر ۹۰ درصد سود بین سهامداران است.

کد خبر 413484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =