منتظر محصول محرمانه ویتانا باشید

امروز پنجشنبه اول خرداد مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده شرکت ویتانا به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و انتخاب اعضای هیئت مدیره با حضور ۷۷.۷۹ درصد سهامداران تشکیل شد.

به گزارش صدای بورس، در مجمع اول اعضای هیئت مدیره با موافقت سهامداران به شرح زیر انتخاب شدند:

توسعه تجارت شهیدن گام

صنایع غذایی شهدین گام

پخش و توزیع ویتانا

محمد مهدی صاحبقرانی

مصطفی صنعتکار

پس از آن، مجمع دوم شرکت در رابطه با افزایش سرمایه و خط تولید و اقدامات تحقق یافته شرکت برگزار شد.

محمدرضا فخرالدینی، مدیرعامل شرکت از افزایش سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (زمین) خبر داد و گفت: بخشی از زمین های شرکت که کار اخذ سند و تک برگ آنها نهایی نشد، از این برنامه خارج شده و در نهایت مجوز افزایش سرمایه به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان از سوی سازمان بورس صادر شده است.

بنابراین، افزایش سرمایه شرکت ویتانا از ۶۰۰  میلیارد ریال به ۱ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۱۸  میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها (زمین) تصویب شد.

وی در ادامه در رابطه با اقدامات انجام شده نیز گفت: کارخانه ویفر و خط تولید برند محصول دلاتو خریداری و نصب شده که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ۵ هزار تن محصول را دارد، خط تولید ویفر از اوایل اردیبهشت ماه وارد مدار شده و به زودی به ظرفیت اسمی خود نزدیک خواهد شد.

در ادامه خط دوم ویفر نیز تا آذر ماه راه اندازی می شود که این خط دارای یک محصول بی نظیر و محرمانه است که می توان گفت تاکنون در ایران نمونه اش تولید نشده  است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید و پروژه های شرکت ابراز کرد: امسال افزایش سرمایه دیگری از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده های نقدی خواهیم داشت ک می توان گفت مبلغ سرمایه شرکت را به ۲۴۰ میلیارد تومان خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت ویتاتا همچنین در رابطه با افزوده شدن موضوعی به فعالیت های شرکت گفت: شرکت قصد سرمایه گذاری در حوزه لباس و اکسسوری کودک از سنین ۱ تا ۱۰ سال و مادران باردار را دارد اما همچنان فعالیت اصلی شرکت ساخت و تولید مواد غذایی و فروش در سراسر کشور و حتی صادرات موارد تولیدی با این موضوع است اما شرکت قصد تهیه، تولید، توزیع و فروش انواع پوشاک بچگانه و اعطای نمایندگی به برخی فروشگاه ها را دارد.

کد خبر 413480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =