«دتوزیع» ۹۸ درصد سود خود را تقسیم کرد

مجمع عمومی سالانه شرکت توزیع داروپخش با نماد «دتوزیع» با حضور ۹۸/۱ درصد سهامداران حاضر در مجمع به ریاست دکتر فرهت مدیرعامل و عضو هئیت مدیره تیپیکو برگزار شد که با رضایت صاحبان سهام این شرکت همراه بود.

به گزارش صدای بورس، مرادی مدیرعامل شرکت در ۵ قسمت اساسی به بیان تاریخچه، معرفی ترکیب سهامداران، جایگاه شرکت در صنعت پخش، ترازنامه شرکت، شاخص‌های کلیدی عملکرد، تجهیز ناوگان لجستیک و پروژه‌های مرتبط به آن و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین پرداخت و گزارش کامل و جامعی ارائه کرد.

در ادامه مظفری، حسابرس مستقل و حسابرس قانونی شرکت توزیع داروپخش، بندهای حسابرسی سال منتهی به اسفندماه ۱۳۹۸ را اعلام و دکتر محمدرضا مرادی مدیرعامل و علی مقدسی راد معاون مالی و اقتصادی و عضو هئیت مدیره، توضیحات مربوط به هر بند را ارائه کردند.

قسمت بعدی مجمع توزیع داروپخش، پرسش سهامداران حاضر در جلسه از هیئت رئیسه مجمع بود که با توضیح و تشریح دکتر مرادی و مقدسی راد همراه بود. سپس سهامداران ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت، تحت تاثیر اقدامات و برنامه‌های شرکت توزیع داروپخش قرار گرفتند و مراتب تشکر خود را از مدیرعامل، معاون مالی و اقتصادی و اعضای هیئت مدیره و همکاران شرکت توزیع داروپخش  اعلام کردند.

کد خبر 413474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =