پدیده رسما فرابورسی شد

سهام شرکت پدیده شاندیز با نماد «گشان» در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس و با قیمت ۱۴۰ هزار ریال از سوی ناظر فرابورس کشف و اعلام شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از شهرآرانیوز، نماد معاملاتی سهام شرکت پدیده شاندیز امروز برای نخستین‌بار در تابلو نارنجی بازار پایه گشایش می‌یابد که در روز نخست بر اساس وضعیت عرضه و تقاضا، کشف قیمت سهام آن صورت خواهد گرفت.

نیما ملایی، مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در این خصوص گفت: طبق اعلام انجام شده، سهامداران شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند و با بازگشایی نماد و ثبت تقاضا برای خرید سهام، در عمل قیمت هر سهم بر اساس قانون عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: با توجه به اعلام رسمی وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص بازگشایی نماد پدیده در بازار فرابورس مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با توجه به برخی کم لطفی‌ها طی روزهای اخیر در فضای مجازی از سوی برخی افراد که با اهداف اقتصادی انجام شده، امیدواریم سرمایه‌گذاران بالقوه بر اساس مستندات و مدارک موجود اقدام به تصمیم‌گیری و خرید سهام کنند.

ملایی افزود: به اطلاع سرمایه‌گذاران و سهامداران گرامی می‌رساند صورت‌های مالی و سایر اطلاعات شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (سهامی عام) از طریق کدال سیستم (اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس اوراق بهادار) در دسترس است.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: با توجه به ارزش سرمایه شرکت توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز تعداد ۵۲۱ میلیون و ۵۴۴ هزار سهم این شرکت در بازار پایه فرابورس عرضه می‌شود.

درساعت: ۱۱:۱۴:۱۲ امروز، مدیریت عملیات بازارهای خارج از بورس خبر داد: کارگزاران عضو فرابورس ایران، به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی پیغام ناظر بازار فرابورس: شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (گشان ۱) امروز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران گشایش می‌یابد.در این خصوص توجه به موارد زیر ضروری است:

۱) محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق در هر سفارش) در نماد معاملاتی مذکور به میزان ۲۰۰ هزار سهم تعیین می‌گردد.
۲) کارگزاران باید دسترسی معامله‌گران برخط (آنلاین) جهت ورود سفارش و انجام معامله در تابلو پایه نارنجی (گروه معاملاتی C۱) را فعال نمایند. 

سفارش گیری نماد معاملاتی (گشان۱) متعلق به شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز، در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس، امروز ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۲ بر اساس اعلام ناظر بورس آغاز شد.

قیمت سهام پدیده شاندیز در محدوده ۱۴ هزار تومان در حال رقابت بود و بر اساس عرضه و تقاضا از سوی خریداران و فروشندگان در بازار فرابورس، کشف قیمت گشان، شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز، روی ۱۴۰۰۰۰ ریال انجام گرفت. در نهایت، تایید معاملات و کشف قیمت ۱۴۰ هزار ریال از سوی ناظر فرابورس اعلام شد.

به دلیل حضور این نماد در بازار پایه نارنجی فرابورس، از روز معاملاتی آینده دامنه نوسان روزانه قیمت این سهم ۲ درصد خواهد بود.

کد خبر 413122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =