قرارداد مهم «ولصنم» با مدیران خودرو

شرکت لیزینگ صنعت و معدن «ولصنم» با صدور اطلاعیه‌ای از اعطای تسهیلات مالی این لیزینگ به متقاضیان خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو خبر داد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سامانه کدال، این اطلاعیه تحت عنوان انعقاد قرارداد مهم (گروه الف) منتشر شده، مربوط به اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو است.

بر این اساس، اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودروهای نو و کارکرده از محصولات شرکت مدیران خودرو توسط لیزینگ در قالب عقد فروش اقساطی مشتمل بر رهن و اعتباری (اقساطی) و اجاره به شرط تملیک است. تسهیلات اعطایی به متقاضیان واجد شرایط محصولات شرکت توسط لیزینگ با نرخ ۲۱ درصد به ازاء هر سال طبق فرمول بانک مرکزی صورت می‌گیرد. بدیهی است در صورت افزایش یا کاهش نرخ سود تسهیلات توسط بانک مرکزی این نرخ برای مشتریان بعدی نیز تغییر خواهد یافت.

این قرارداد همچنین شامل الحاقیه است. موضوع انعقاد الحاقیه به مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پیرو قرارداد اولیه با گروه خودروسازی مدیران خودرو است که قرارداد مذکور در سال گذشته طی چندین الحاقیه از مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت که با مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال بابت الحاقیه جدید، جمعا معادل ۲.۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال با گروه خودروسازی مذکور قرارداد همکاری منعقد شده است.

تاریخ موثر اجرای قرارداد ۹ اردیبهشت ۹۹ است.

کد خبر 412859

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =