حمایت بیمه ایران از کادر درمانی کشور

تفاهم‌نامه همکاری بیمه ایران و سازمان نظام پزشکی کشور ‌برای حمایت از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا به همراه توافق‌نامه اجرایی طرح سپاس مردم ایران (سما) در مراسمی با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد فرماندهی عملیات و مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، به امضا رسید.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، براساس این تفاهم‌نامه بیمه ایران پرداخت غرامت فوت ناشی از ابتلای کادر درمان کشور اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و کادر ‏اداری و خدماتی که در مراکز درمانی دولتی و خصوصی به عنوان جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا ‏به کرونا فعالیت می‌کنند و با ابتلای به ویروس کرونا در حین خدمت به درجه رفیع شهید خدمت ‏نائل می‌شوند را از محل منابع جمع آوری شده حساب ویژه طرح، غرامت می‌دهد.  

بر مبنای این تفاهم‌نامه، بیمه ایران به عنوان مجری طرح، از محل منابع و وجوه جمع آوری شده با معرفی صندوق مبلغ ۵۰۰ میلیون ‏ریال غرامت پرداخت خواهد کرد. پرداخت غرامت به ذینفعان هر یک از فوت‌شدگان کادر درمان ناشی از ‏ویروس کرونا، تا حداکثر مبلغ موجودی حساب طرح صورت می‌پذیرد و ایفای تعهدات از محل این حساب، برای فوت‌شدگان قبل از امضای این ‏توافق‌نامه نیز صورت می‌پذیرد. ‏

 این طرح بعد از اجرای موفق طرح حمایتی بیمه‌گری سپاس از حافظان سلامت، دومین طرح بیمه ایران در حمایت از کادر درمان کشور است.

کد خبر 412820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =