صدر تامین پیشتاز در تولید محصولات با کیفیت

به گفته مدیرعامل تاصیکو، صدر تامین پیشتاز تولید محصول با کیفیت است و برای توسعه و نظارت سیستم کنترل پروژه تحت وب اوایل هفته آینده راه‌اندازی می‌شود. 

به گزارش صدای بورس به نقل از شستا، جلسه هیات مدیره فرآورده‌های نسوز ایران با حضور غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل و معاونین صدر تامین برگزار شد.

سلیمانی در این جلسه خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه و وابسته گفت: شرکت‌ها بخصوص فرآورده نسوز ایران باید با حداکثر توان اقدام به تولید محصول با حاشیه سود قابل توجه کنند. صدر تامین پیشتاز تولید محصولات با کیفیت بوده است و این مهم باید تداوم داشته باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های شرکت‌های تابعه و وابسته نیز گفت: بهمن ماه سال ۱۳۹۹ همزمان با دهه مبارک فجر شرکت‌ها باید پروژه‌های خود را تکمیل و افتتاح کنند و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران نیز در این مقطع زمانی پروژه جمبزه را افتتاح کند.

سلیمانی گفت: تا اوایل هفته آینده سیستم کنترل پروژه تحت وب اوایل هفته آینده راه‌اندازی می‌شود. براین اساس تمامی پروژه‌های شرکت‌های تابعه و وابسته به طور کامل بررسی می‌شود.

در ادامه سعید لقمانی، مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران به افزایش تولید اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ رقم تولید محصول به ۵۰ هزار تن خواهد رسید که نسبت به سال ۱۳۹۸ به میزان ۲۵ درصد افزایش خواهیم داشت. همچنین براساس چشم‌انداز تلاش داریم به ۶۰ هزار تن دست پیدا کنیم.

در این جلسه ویدیو کنفرانس، حمزه وکیلی، معاون نظارت، محمد درخشنده، معاون مالی، هوشنگ فرجی مدیر نظارت و محسن بیدی، مدیر روابط عمومی صدر تامین نیز حضور داشتند.
 

کد خبر 412663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =